dimecres, 1 de març del 2017

Bruna Freixas Torrent: Heather HANSEN.

La HEATHER es una pintora que pintava amb carvo.Tamve pintava amb un vestit de color negre per no
embrotirse tant. Tamve pinta amb altres colors que no siguin de color negre. La Heather te 47 anys
pero no esta morta . Jo tamve ue fet quan pintava em vaig sentir que estava en  un vosc. La Montse em va dir que no tanquesim els ulls pero jo els vaig tancar una mica.Em sentia lliure la Montse va posar Mozart. Vam pintar amb ceres de color negre.
Els meus companys tambe u ban fer .Els dibuixos estan penjats al pasedis a l'entrada de 2na.
Ens va sortir molt malament al altre grup elsi va sortir fenomenal.A si com o vam fer per exemple comensa
en Jan un rato i despres la Paula . . . i res mes.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada